campagnevoeren op het Koopmansplein
  • De afdeling GroenLinks in Ten Boer is een jonge afdeling die steeds behoefte heeft aan mensen die mee willen doen en die mee willen helpen om ons een steeds bredere basis te geven in Ten Boer. Je kunt lid worden van GroenLinks landelijk, je bent daarmee automatisch ook lid van GroenLinks Ten Boer (zie hieronder), maar je kunt ook alleen lid worden van onze lokale afdeling. Neem daarvoor contact op met één van de bestuursleden.

• Klik hierop om de nieuwste nieuwsbrief te lezen.

• Als je onze nieuwsbrief per mail wilt ontvangen klik dan hier. en vul het formulier in.

• Wil je lid worden van GroenLinks? Dat moet via GroenLinks landelijk: klik hier en vul het formulier in.

Help jij mee om Groningen groener en socialer te maken? Dat kan op allerlei manieren. Of je nu een minuutje hebt, een uur, een dag of een paar maanden, jij kunt ons helpen om aan jouw idealen te werken. Kies de manier die bij je past.

Bij GroenLinks Groningen is er van alles te doen. Het campagneteam is altijd op zoek naar meer mensen die willen helpen bij het organiseren en uitvoeren van acties, maar ook naar mensen die bijvoorbeeld lekker kunnen koken, mooie foto's kunnen maken of posters willen bezorgen! Je kunt het campagneteam bereiken op groningen@groenlinks.nl of meld je direct aan als vrijwilliger.

Misschien wil je eerst met de afdeling kennismaken? Kom dan eens naar één van onze activiteiten. Overigens hoef je niet per se lid te zijn van GroenLinks om actief te worden. Kom gewoon eens langs.

Wil je meer doen dan incidenteel langskomen? Sluit je dan aan bij een van onze zelfsturende teams. De tijdsinvestering verschilt erg per team. Het enige wat we vragen is enthousiasme voor de Europese verkiezingen van 23 mei. Voor deze campagnes zijn er de volgende teams:

1. Huis-aan-Huis: Loop met ons mee langs de deuren op de centrale zaterdagen of in je eigen buurt met jouw wijkteam.
  2. Belteam: Bellen met nieuwe leden en vrijwilligers over hoe mensen willen helpen.
  3. Team Thuishonk: Zorgt voor de catering en de gezelligheid op het pand.
  4. Posterteam: Bezorgt raamposters bij leden en plakt posters op de plakzuilen
  5. Studenten (DWARS): De GroenLinks jongeren van DWARS voeren campagne onder studenten en andere jongeren.

Weinig tijd? Ook dan kun je al veel doen.

1. Draag bij
  2. Like ons op Facebook
  3. Volg ons op Twitter
  4. Volg ons op Instagram
  5. Word lid

Op de hoogte blijven? Meld je hier aan voor onze lokale nieuwsbrief!